Cântăreața americană Lady Gaga va lansa în curând un brand de apă plată îmbuteliată, ce va fi promovat printr-o campanie de câteva milioane de dolari, coordonată de echipa ei de creație „Haus of Gaga”, informează femalefirst.co.uk.
Artista americană, care și-a lansat în urmă cu o lună propriul brand de parfumuri, intitulat „Fame”, intenționează să pătrundă și pe piața produselor destinate stilului de viață sănătos.
Pentru moment, numele brandului și forma sticlelor în care va fi îmbuteliată apa plată promovată de Lady Gaga sunt ținute în mare secret de echipa de creație cu care colaborează artista americană.
„Știm doar că noul brand de apă plată va fi lansat în viitorul apropiat. Nimeni nu a văzut deocamdată prototipul acelor sticle. Apa plată «Gaga» reprezintă un proiect aflat în pregătire de mai multe luni, iar acum se apropie cu pași mari ziua în care va fi făcut anunțul despre această lansare”, a declarat o sursă pentru New York Daily News.
Presa americană susține, cu malițiozitate, că noul brand de apă plată ar putea reprezenta un proiect benefic pentru artista americană în vârstă de 26 de ani, care a recunoscut de curând că s-a îngrășat cu aproape 12 kilograme după ce părinții ei, Joseph și Cynthia Germanotta, au deschis un restaurant – Joanne Trattoria – la New York.
Cântăreața Lady Gaga, care a concertat la București în august, a devenit celebră grație unor piese precum „Bad Romance” și „Poker Face”, dar și cu ajutorul unui marketing agresiv și al provocărilor – în special vestimentare.
În mai puțin de trei ani de carieră, Lady Gaga a câștigat numeroase premii, printre care cinci Grammy (din 12 nominalizări), a stabilit două recorduri mondiale și a înregistrat vânzări de peste 23 de milioane de exemplare din albume și 64 de milioane din single-uri.
Billboard a numit-o „artistul anului” 2010 și „cel mai bine vândut artist al anului 2010”. Lady Gaga a ocupat locul 73 pe lista celor mai influenți oameni ai decadei 2000, a fost inclusă în Topul 100 al celor mai influenți oameni din lume întocmit anual de revista Times, iar Forbes a introdus-o pe lista celor mai puternice celebrități de pe glob. Tot editorii revistei Forbes au poziționat-o pe locul 7 pe lista lor anuală a celor mai influente femei din lume.